(Android/iOS) Summoner\u0027s Greed: Idle TD Hero huijaa lisää kolikoita
Feb 10, 2022 10:11:23 GMT 2
Post by sutequalsuicon on Feb 10, 2022 10:11:23 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Summoner\u0027s Greed: Idle TD Hero ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Summoner\u0027s Greed: Idle TD Hero IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa lisää kolikoita ▞▞▞
▞▞▞ Summoner\u0027s Greed: Idle TD Hero 2022 version ▞▞▞
Cooking Yummy-Restaurant Game 아케이드 mbna
Hauska, mutta enemmän olen okei tämä peli, se on tylsää. Tiedän miksi ihmiset sanoivat tämän pelin olevan tylsää. Se on hauskaa earky-pelissä.
Ihan hyvä 🙂
Kun muutat karttaa, se nollaa tason edistymisen ja sinun on hiottava se uudelleen, pls korjaa se
Hauskaa. Mainos oli myös huippuluokkaa.
Tylsä. Luvatut meemit ja ilman mainoksia, puolet pelistä katselee mainoksia tehosteista ja ylöspäin. Grindy ja ei hauskaa. Liian toistuva. Ei vaadi taitoa, vain paljon vapaa-aikaa.
Pelasin sitä puolitoista tuntia ja minun on sanottava, että tämä peli on tulta. Ensinnäkin, he eivät työnnä mainoksia ***-sivustoosi, ja voit valita, milloin katsot niitä vastineeksi valuutasta tai erikoisvoimista. Peli on hauskaa ja muotoilu on söpö. Pidän myös siitä, kuinka kehittäjät ovat ajan tasalla meemien kanssa. Todennäköisesti yksi parhaista mobiilipeleistä, joita olen pelannut vähään aikaan. 10/10
Hyvä
Todella hauska nähdä se TikTokissa, lol
Vain huipputaso, siinä ei ole mainoksia ollenkaan, mutta tämä peli on vähän voittoisaa, mutta se on ok, mutta kaiken kaikkiaan sen huipputaso ja tee tästä pelistä offline-tilassa, joten kyllä
Summoner's Greed: Idle TD Hero Strateginiai lpc
Tämä on HYVÄ peli. Koska tämä on offline- ja online-peli. Kiva pidän siitä.
Pelin uudelleenasennuksen jälkeen olen menettänyt kaiken edistymiseni, koska kehittäjällä ei ole vieläkään pelien synkronointia, edes 4 vuoden pelikehityksen jälkeen... Tukiviestinnän aikana olen menettänyt tapahtuman edistymisen ja satoja kohteita.
Upea peli, siihen oli todella panostettu (toisin kuin useimmat sovelluskaupan pelit). Eikä sekään ole voitto! Voitat helposti ostamatta yhtään tuotetta.
En saanut 30 ilmaista kutsua, postilaatikko on aina tyhjä
Hyvä, mutta vaatii pvp- ja yhteistyöpelitilat.
Se on kiinteä peli. Hieno tornipuolustus / Idle RPG. Jotkut mainokset ovat luonnollisia, mutta eivät aina. Jos videomainoksiin tehdään muutoksia, kyseessä voi olla 4* tai 5* peli.
videot eivät aina anna palkintoja, mikä kumoaa niiden katsomisen tarkoituksen, pelin pelaaminen on hauskaa, mutta en tykkää katsoa mainoksia, jotka antavat rahaa, jos en saa luvattuja palkintoja
Nautin siitä noin muutaman päivän sen jälkeen, kun se kyllästyy, saat saman kutsun jopa sen maksioinnin jälkeen.. Evolve on melko turhaa, koska siellä on vain kolme hirviötä, joita voit kehittää.. Pelin kulku huh.. Se on hidaspoltto.. Et voi edes vaihtaa torniasi kesken pelin.. Aina kun vaihdat karttoja, se palautuu vaiheeseen 1... Puhumattakaan kutsuhinnoista.. Huh.. Sinun on kutsuttava yksitellen, ei ole edes vaihtoehtoa usealle kutsulle 5x tai 10x ... Se on hyvä peli, mutta se on vain meh...
Olen samaa mieltä useimpien arvostelujen kanssa täällä; että peli on söpö. Grafiikka on HD, mutta ei haittaa suorituskykyä. 10/10. Nyt annoin kaksi tähteä, koska peli tuntuu epätasapainoiselta, ja jotkut hahmot ovat joko hyödyttömiä tai erittäin hyödyllisiä. Sen on myös parannettava karttaa. Lisäksi sinun on parannettava pelin taloutta, vihreitä palloja on liian vaikeaa saada, saati sitten jalokivistä. Jopa kolikoiden kanssa minulla on ongelmia. Pelissä tarvitaan ~~muutama~~ paljon hienosäätöä, jotta se olisi viiden tähden arvoinen.
Ihana vain mobiilipeli pelata hetken ja silti halusin palata. Upea Tower Defense ja helppo pelata.
Tämä peli on fantastinen! Se on yksinkertainen ja helppo tornipuolustus (hirviöpuolustus) peli. On olemassa erilaisia tiloja erilaisilla palkinnoilla! Tehtävät, joissa on suuria palkintoja ja jotka on helppo saavuttaa. Kutsussa on erinomainen harvinainen kutsua legendaarinen hirviö. Mainoksia ei ole paljon, ellet halua saada palkintoja näytöltä. Joten 5 tähteä!
Se on kaiken kaikkiaan hyvä peli, mutta se on joissain kohdissa todella vaikeaa, mutta muuten se on loistava
Paljon bugeja. Se ei anna minun painaa muokkauspainiketta, joten kun asetat hahmon siihen lopullisesti. Se on aika paskaa.
Summoner's Greed: Idle TD Hero સ્ટ્રેટેજી hph
Pyydän Jumalan rakkaudesta lopettamaan Facebook-tilien käyttämisen pelien tallentamiseen. Kuinka kauan se on ollut? Etkö voi ottaa Google Playta käyttöön säästämistä varten? Facebook on niin rikki, etten voi kirjautua sisään. En voi siirtää tallennustiloja uuteen puhelimeen.
Summoner's Greed: Idle TD Hero સ્ટ્રેટેજી lblz
Hauskaa oli hetken. Tehon skaalaus on järjetöntä. Käytät tuntikausia materiaalien tehostamiseen toivoen, että kestät ehkä vielä viisi 60 aallosta vaihetta kohden. Tai vietä tuntikausia pelaamatta, jotta voit saada joutokäyntimaksun tason nostamiseen yhdessä tehostetun materiaalin kanssa. Suurin valitukseni on, että se ON SO S L O O O W. Ei suorituskykyä, peli on hidasta. Eikä ole mitään nopeuttamisvaihtoehtoa.
5 tähden peli 1 tähden templuokitus, vakava ongelma on korjattava. Kolme piikkiä häiritsee hirveästi, kun niitä käytetään peräkkäin, ja useimmat voivat voittaa, koska en voi käyttää useita tehoja peräkkäin tarpeeksi nopeasti
👍👍👍😫😫
Toistaiseksi hyvin. Näyttää kuitenkin siltä, että ostettavaa on paljon. Saa minut huolestumaan tulevista tasoista.
Ei ollenkaan huono peli! ei mainoksia (ellet halua), saat paljon hyvää tavaraa pelin alussa (postilaatikossa), jota en edes tiennyt, ja se on melko strategista. mutta mielestäni pitäisi olla päivittäinen palkinto (tämä on minun toisen pelipäiväni ja pelasin klo 10:00 mutta en saanut mitään) mutta jos on jo, olen pahoillani siitä, mutta tämä on erittäin siistiä ja mukavaa olla tässä
Kiva
Hard mode bugi. Pelaan sitä noin 2 viikkoa. Pidän pelistä todella paljon, mutta koska olen kovassa tilassa, en voi edes tehdä vahinkoa jokaisessa enime-yksikössä samalla tavalla kuin ice and fire woman -tilassa. Suosittelen myös päivittäistä kirjautumispalkkiota ja viikoittaista tehtävää. Kiitos.
Se on hauska peli, mutta vain hidas. Minusta tuntuu, että edistyäksesi sinun täytyy vain tuijottaa näyttöä tuntikausia. Ei superinteraktiivinen.
Minun täytyy sanoa, että tämä on yksi niistä peleistä, joissa se on vain, hyvä, on niin pitkälle kuin olen nähnyt sen, ei tässä pelissä huonoja puolia, se on todella hyvä, kokeile sitä
Kiva peli, mutta mainos on parempi kuin peli... Olen hieman ärsyyntynyt, että puolet videoista kiville jne. Älä toimi, ne aukeavat, mutta et saa palkintoa
Kaikki nuo lisäykset saivat minut kokeilemaan sitä, yleensä ne eivät toimi minulle, mutta peli on mahtava! Mutta sitten kun olet tyhjentänyt joitakin tasoja, juuttuu yhteen paikkaan, vaikka olisit ostanut paljon tavaraa oikealla rahalla!
Äärimmäisen perus ja hidastempoinen. Ei todella mielenkiintoisia päivitysjärjestelmiä, ja kaiken kaikkiaan vain nopea rahanotto.
GG
Opetusohjelmaa ei voitu ohittaa.
Kyllästyin kolmannen uudelleenkäynnistyksen jälkeen, joka kesti noin 10 minuuttia. Saat kutsua vain 1 kutsupallon aallon poistamisesta ensimmäisellä kerralla, ja tarvitset 10 kutsuaksesi yhteisen vihollisen. Jäät hetkeksi jumissa kolmeen surkeaan hirviöön. Uudelleenkäynnistäminen aallosta 1 muuttui nopeasti toistuvaksi, koska mikään muu pelissä ei muuttunut. Jos helpottaisit tavallisten vihollisten kutsumista, peli olisi itse asiassa hauskaa, mutta tällä hetkellä pelissä ei ole lainkaan mukaansatempaavaa.
Summoner's Greed: Idle TD Hero સ્ટ્રેટેજી hph
Viihdyttävä hetken, mutta siitä tulee nopeasti automatisoitu jauhaminen ilman mielekkäitä valintoja.
Summoner's Greed: Idle TD Hero Strategiya aijg
Yksinkertainen ja mukava pelattavuus. Hahmomallit ovat söpöjä ja kauniita. Kehittäjä on antelias palkkioiden suhteen. Pelkästään vahvistumisen eteneminen on melko hidasta, ellei peliin laita rahaa
Summoner's Greed: Idle TD Hero સ્ટ્રેટેજી lblz
Peli on melko hyvä, mutta en pidä tyhjäpeleistä niin paljon
Hauska peli, mutta mainoksia on melko usein. Toivon, että siellä on pesumahdollisuus ostaa mainokset pois päältä. Tärkein asia, joka ei kelvannut minulle, on saavutus 1000 mainosvideon katsomisesta. Kun mainos on noin 30 vuotta, se tarkoittaa kirjaimellisesti 8 tuntia vain mainosten katselua! Se on kidutusta. Ja olen melko varma, että kehittäjät eivät halua katsoa 8 tuntia mainoksia saadakseen saavutuksia mistä tahansa pelistä, josta nauttivat.